iŠkolička: úkoly pro dvojice Moje tělo

Internetový přístup k úkolům pro dvojice Moje tělo. Pro operační systémy Win 7,8,10, Android a Apple iOS s podporou vícenásobného současného dotyku pro maximální spolupráci více dětí při plnění úkolů.

190,00 Kč
S DPH
Způsob využití: "Ve škole" na 1 rok
Počet
Produkt dostupný pro objednávání

Internetový přístup k úkolům pro dvojice Moje tělo. Pro operační systémy Win, Android a Apple iOS s podporou vícenásobného současného dotyku pro maximální spolupráci a soutěžení více dětí nebo rodičů s dětmi při plnění úkolů.
mojetelo.png

Návrh zařazení do integrovaných bloků:

  • LÉTO. PODZIM, ZIMA


Programem děti provází:

  • skřítek PILULKA

Úkoly na postřeh a orientaci mohou rozšířit interaktivní činnosti programu Moje tělo o zajímavé soutěže dvojic nebo i trojic, ale je možné je využít i samostatně. Interaktivní plocha je rozdělená na dvě nebo tři části pro současnou činnost dvou, tří dětí nebo i rodiče s dítětem. Průvodcem je opět skřítek Pilulka. Až po splnění úkolu obou případně všech tří hráčů zahraje fanfára a Pilulka přiběhne vždy k tomu, který byl šikovnější a úkol splnil dříve.

Úkoly pro dvojice nebo trojice na postřeh a orientaci:

  • Dvojice obrázků: Plocha je rozdělená na tři části. Hráči si vyberou modré, žluté nebo červené pole. Pilulka jim ukáže v každém poli dvojice obrázků, které k sobě patří. Doba, po kterou si mohou dvojice prohlédnout, je daná mírou zvolené obtížnosti v navigační liště. Jakmile Pilulka obrázky pomíchá, hráči se snaží přesunováním obrázků ve svém poli dvojice zase co nejdříve sestavit. Kdo to dokáže dřív, k tomu skřítek přiběhne. V prvních dvou obtížnostech se obrázky míchají pouze v pravém sloupci každého pole, v nejvyšší obtížnosti se obrázky promíchávají v obou sloupcích.
  • Pexeso s obrázky: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou modré nebo žluté pole a snaží se pexeso ve svém poli co nejdříve vyřešit. Kdo to dokáže dřív, k tomu přiběhne Pilulka.
  • Sestavování postavy - orgány, kostra, svaly, krevní oběh: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou žluté nebo červené pole. Pilulka jim ukáže složený obraz postavy. Doba, po kterou si mohou obraz prohlédnout, je daná mírou zvolené obtížnosti v navigační liště. Jakmile Pilulka dílky obrazů otočí a pomíchá, hráči se snaží jejich přesunováním každý svůj obraz co nejdříve složit. Kdo to dokáže dřív, k tomu skřítek přiběhne.
  • Bublinky kyslíku pro červenou krvinku: Plocha je rozdělená na dvě části. Hráči si vyberou krvinku vlevo nebo vpravo a přesunují do její zástěrky padající bublinky kyslíku. Kdo dřív dokáže své krvince nachytat deset  bublinek, k tomu přiběhne Pilulka. Zvolená obtížnost v navigační liště určuje rychlost, s jakou bublinky kyslíku padají.
  • Dvojice rentgenových snímků: Plocha je rozdělená na tři části. Hráči si vyberou modré, žluté nebo červené pole. Pilulka jim ukáže v každém poli dvojice stejných rentgenových snímků. Doba, po kterou si mohou dvojice prohlédnout, je daná mírou zvolené obtížnosti v navigační liště. Jakmile Pilulka obrázky pomíchá, hráči se snaží přesunováním obrázků ve svém poli dvojice zase co nejdříve sestavit. Kdo to dokáže dřív, k tomu skřítek přiběhne. V prvních dvou obtížnostech se obrázky míchají pouze v pravém sloupci každého pole, v nejvyšší obtížnosti se obrázky promíchávají v obou sloupcích.

Vzdělávací záměr programu:

  • obohatit vzdělávání dítěte v oblasti ICT hravými činnostmi, které dětem přináší skřítek PILULKA
  • hravou formou motivovat dítě k naplňování dílčích vzdělávacích cílů, konkretizovaných očekávaných výstupů a rámcových cílů RVP PV a tím směřovat k vytváření základů klíčových kompetencí
  • motivovat dítě k získání poznatků o lidském těle, jeho částech, orgánech i jeho zdraví
  • posílit komunikaci mezi rodiči a školou zapojením rodičů do her v interaktivním programu se svým dítětem

Doplňující pomůcky:

  • interaktivní program Moje tělo
  • tematický obraz A1 Moje tělo s předlohami postav a pexesem
  • zpěvník Zpíváme si o zdraví a o těle: Písničky s úkoly skřítka Pilulky
  • CD Zpíváme si o zdraví a o těle

Operační systém:

  • Win 7, 8, 10
  • Android 7 a vyšší
  • iOS 11 a vyšší

Program podporuje vícenásobný současný dotyk pro maximální spolupráci více dětí nebo rodičů s dětmi při plnění úkolů. Váš interaktivní přístroj musí ale tento multidotyk podporovat, obecně to je například interaktivní displej MultiBoard, dotykový monitor nebo některé novější typy tabulí a projektorů. Starší interaktivní tabule nebo projektory bez multidotyku hry pro dvojice nebudou moci využít.

Pro operační systémy Win 7,8,10, Android a Apple iOS. Nelze použít pro staré nepodporované systémy XP a Vista.

Doporučujeme používat výhradně prohlížeč Google Chrome pro všechny operační systémy. Pokud nemáte Chrome instalovaný, můžete ho do Vašeho interaktivního přístroje stáhnout a instalovat zde.

Program neinstalujete, ale přímo k němu přistupujete přes internet v aplikaci Moje iŠkolička. Zde najdete další různé informace o iŠkoličce včetně Licenčních podmínek, technických požadavků a další.

Jakmile odešlete objednávku, v co nejkratší době zpravidla následující den Vám program zpřístupníme. Najdete ho po přihlášení v aplikaci Moje iŠkolička.

Můžete vložit do košíku a objednat položku reprezentující celou kategorii se všemi hrami pro dvojice za zvýhodněnou celkovou cenu.

ZEKAMINKY00220

Parametry

Vydavatel
Barevné kamínky s.r.o.
Autor
Barevné kamínky s.r.o.
Formát
elektronická verze (HTML5)

Související produkty

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.

4 dalších produktů ve stejné kategorii: